Minden a Neobux-ról

Ez a blog a saját NeoBux életemről szólt. A kezdetekben nagyon felcsigázott voltam. Olyan módszert raktam össze a fejemben, ami tuti biznisznek tűnt. De rá kell, hogy jöjjek, hogy ez nem így van. Mindig van valami, ami elviszi a szép számot mutató egyenleged nagy részét. Ez az RR-ek. A kattintási átlagok figyelésével (legyen legalább nagyobb, mint 0.9), cseréltem az RR-eket (csak NeoPoint-okkal), de így is csak a saját maguk fenntartását tudták kitermelni. Bevételt nem hoztak. Eljött tehát a roló lehúzásának az ideje.

Keress pénz kérdőívezéssel

Utolsó kommentek

  • gery555: @siskalaszlo: nem volt (2013.05.06. 19:34) Kiszálltam
  • siskalaszlo: volt goldened? (2013.05.06. 08:08) Kiszálltam
  • gery555: Sajnos, amint elkezdenek lejárni a bérelt refek, pont annyit kellett a refek újbóli meghosszabbítá... (2013.04.27. 20:29) Kiszálltam
  • siskalaszlo: van értelme annyi sok bérelt referralnak? Mindenki gyűjti, gyűjti, de a mennyiség a minőség rovásá... (2013.04.17. 08:14) Kövess nyomon - 20. rész + Buktató
  • siskalaszlo: csak az a baj, hogy külföldiek nem sokat fognak érteni a magyar oldal tartalmából. Nem fognak itt... (2013.04.17. 08:09) Szükséged van Direkt Referálokra?
  • Utolsó 20

Statisztika

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange

1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!

Kisebb feladatok elvégzésével egyszerűen és gyorsan növelheted a számlád egyenlegét.

Az új pénzkereseti lehetőség neve: Mini Jobs. Ha még ódzkodtál a NeoBuxtól, akkor most jött el az a pillanat, amikor mindenképp azt mondom, hogy még most sem késő elkezdeni!!!

Ezzel az új kereseti lehetőséggel még hamarabb tehetsz szert bérelt tagokra. Hamarosan összejön nekem is egy újabb pakkra való! (statisztika hamarosan egy újabb posztban következik).

Szóval regisztrációra fel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neobuxinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr214699862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása