Minden a Neobux-ról

Ez a blog a saját NeoBux életemről szólt. A kezdetekben nagyon felcsigázott voltam. Olyan módszert raktam össze a fejemben, ami tuti biznisznek tűnt. De rá kell, hogy jöjjek, hogy ez nem így van. Mindig van valami, ami elviszi a szép számot mutató egyenleged nagy részét. Ez az RR-ek. A kattintási átlagok figyelésével (legyen legalább nagyobb, mint 0.9), cseréltem az RR-eket (csak NeoPoint-okkal), de így is csak a saját maguk fenntartását tudták kitermelni. Bevételt nem hoztak. Eljött tehát a roló lehúzásának az ideje.

Keress pénz kérdőívezéssel

Utolsó kommentek

  • gery555: @siskalaszlo: nem volt (2013.05.06. 19:34) Kiszálltam
  • siskalaszlo: volt goldened? (2013.05.06. 08:08) Kiszálltam
  • gery555: Sajnos, amint elkezdenek lejárni a bérelt refek, pont annyit kellett a refek újbóli meghosszabbítá... (2013.04.27. 20:29) Kiszálltam
  • siskalaszlo: van értelme annyi sok bérelt referralnak? Mindenki gyűjti, gyűjti, de a mennyiség a minőség rovásá... (2013.04.17. 08:14) Kövess nyomon - 20. rész + Buktató
  • siskalaszlo: csak az a baj, hogy külföldiek nem sokat fognak érteni a magyar oldal tartalmából. Nem fognak itt... (2013.04.17. 08:09) Szükséged van Direkt Referálokra?
  • Utolsó 20

Statisztika

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange

1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!

Elmúlt napi plusz bevételek alapján egy elég kellemes (legalább is számomra) statisztikai poszt következik.

A számlám állása: $2.524 (adat: 2012.08.11 - 10:07)

2012.08.10. - 16:04 - 3 db referált tag vásárlása
2012.08.09. - 17:00 - 10 NeoPoint nyeremény (AdPrize)
 

És, hogy mire is utaltam a "Mondtam én!" felkiáltással a címben?

Két poszttal lejjebb megemlítettem egy új, kimagasló kereseti lehetőséget a NeoBux-xal (Mini Jobs). Nos, ezzel a keresettel én több, mint $3 kerestem, alig 3 nap alatt. Napi szinten kb. 1-2 órát fordítottam ezekre a feladatokra. Tehát, újfent szeretném azok figyelmét felhívni, akik még nem regisztráltak a NeoBux-on, hogy gyorsan tegyék azt meg, amíg ilyen nagyszerű lehetőségek vannak.

Csak egy kis távpont: 2012.06.28-tól vagyok tag a NeoBuxon. Azóta a teljes keresetem közel $7. Azaz heti átlag $1, viszont a Mini Jobs-oknak köszönhetően, a csak ezen a héten $4-t kerestem! Tehát a tendencia nem heti $1, mivel most lehet csak igazán kifosztani a NeoBuxot!

Félsz, hogy csődöt mond a NeoBux?

Sajnos ez is, mint minden más szerepel a lehetőségek között, de nem hiába adja ezt a sok kereseti lehetőséget, ugyanis őneki ebből bevétele van. Ugyanis a Golden tagok még többet kereshetnek a Mini Jobs-okkal, így jó esély van rá, hogy még többen beruháznak a $90-ba kerülő tagságba! Ami valljuk be, hogy nem kevés pénz, így a bevétel igencsak megnőhet a NeoBux kasszájába.

De én azt mondom, hogy addig üssük a vasat, amíg meleg! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://neobuxinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr324706623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrence 2012.12.30. 15:11:33

Napi 1-2 óra munkával napi 1 dollárt keresni az óriási bukta, csak szólok. 2-300 forintos órabérért már Indiában sem nagyon dolgozik senki...
Közben pedig a Neobux Magyarország 10 leglátogatottabb oldala között van.

gery555 2012.12.30. 17:26:19

@Petrence: $3 jött össze 1-2 óra munkával és nem $1! Nyilván akinek stabil és biztos keresete van az nem fog kattintgatni, akinek pedig nincs, annak minden cent jól jön.
süti beállítások módosítása