Minden a Neobux-ról

Ez a blog a saját NeoBux életemről szólt. A kezdetekben nagyon felcsigázott voltam. Olyan módszert raktam össze a fejemben, ami tuti biznisznek tűnt. De rá kell, hogy jöjjek, hogy ez nem így van. Mindig van valami, ami elviszi a szép számot mutató egyenleged nagy részét. Ez az RR-ek. A kattintási átlagok figyelésével (legyen legalább nagyobb, mint 0.9), cseréltem az RR-eket (csak NeoPoint-okkal), de így is csak a saját maguk fenntartását tudták kitermelni. Bevételt nem hoztak. Eljött tehát a roló lehúzásának az ideje.

Keress pénz kérdőívezéssel

Utolsó kommentek

  • gery555: @siskalaszlo: nem volt (2013.05.06. 19:34) Kiszálltam
  • siskalaszlo: volt goldened? (2013.05.06. 08:08) Kiszálltam
  • gery555: Sajnos, amint elkezdenek lejárni a bérelt refek, pont annyit kellett a refek újbóli meghosszabbítá... (2013.04.27. 20:29) Kiszálltam
  • siskalaszlo: van értelme annyi sok bérelt referralnak? Mindenki gyűjti, gyűjti, de a mennyiség a minőség rovásá... (2013.04.17. 08:14) Kövess nyomon - 20. rész + Buktató
  • siskalaszlo: csak az a baj, hogy külföldiek nem sokat fognak érteni a magyar oldal tartalmából. Nem fognak itt... (2013.04.17. 08:09) Szükséged van Direkt Referálokra?
  • Utolsó 20

Statisztika

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange

1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!

26.
március

Kiszálltam

gery555  |  4 komment

A döntésem végleges. Kiszálltam a NeoBux "bizniszből".

Döntés indoklása:
Regisztráció ideje: 2012.06. végén
Megtörtént kifizetések: $9.6
Megtörtént befizetések: $10
Közvetlen vásárlás: $23.5 (visszaforgatás)

Jelenleg az egyenlegem: $7

Természetesen ezt a $7 kikérem és mindaddig kattintgatni fogok, amíg a reffek hoznak annyit, hogy megérje nekem a napi 4-et lekattintani. + pár darab RR-t még meghosszabbítok 90 napra, amelyek szépen termelnek és van elegendő NeoPointom.

Tehát számításaim szerint, mivel az elkövetkező hetekben minden héten 3, 5 ref fog lejárni, így még 3 hónapig kellesz kattintgatnom, mivel ezen idő után alig fog maradni RR-em, hogy megérje 4-et kattintani.

Tehát ezek után nyereségem alig lesz $10 dollár. Ez a $10 nyereségem pedig 1 év alatt jött össze. Meglepő tehát, hogy a kiszállás mellett döntöttem?

***

Ezektől függetlenül még továbbra is fent tartok egy programot, amelyben a részvétel erősen ajánlott és merem ajánlani mindenki figyelmébe: MarketAgent - PiacKutatás

Itt befektetés nélkül kérdőívek kitöltésével van lehetőséged bevételre szert tenni. Persze, ha őszinte akarok lenni, egyeseknek ez is aprópénz lesz, de mivel itt előre válogatva csak neked megfelelő kérdőíveket látsz (ezért is fontos, a pontosan kitöltött adatlap), ezért szinte még szabadidő sem szükséges a részvételhez, ugyanis a kérdőívek ritkán jelennek meg, de ha megjelenik egy, az bőségesen fog fizetni! Átlagosan €1-t fizet (1 euró).

Regisztrációhoz kattints a bannerra:


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://neobuxinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr695172273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.04.15. 20:33:42

sajnálom, hogy kiszálltál, sokat olvastam a blogodat. A neobux fórumán is mindenki ezt a taktikát ajánlja. Én nem hosszabbítok minden áron 240 napra. Én addig cserélgetem a referralokat míg ki nem fogok egy értelmeset. Inkább legyen kevesebb béreltem, de azok minőségiek. Szerintem elég jól megy. Eleinte idegesített, hogy mindig cserélgetni kell, de meglepően sok ember veszi komolyan a neobuxot.

gery555 2013.04.27. 20:29:57

Sajnos, amint elkezdenek lejárni a bérelt refek, pont annyit kellett a refek újbóli meghosszabbítására költeni, mint amennyit eddig hoztak. Nem estem túlzásba a refek bérlésével, de még így sem tudtam nyereségre kihozni a számlámat, csak 0-án tartani
süti beállítások módosítása